ImageIeri tocmai ne-am intors de la mare. Am fost o saptamana in Costinesti, statiune in care merg din 2006 in fiecare an. Imi place ca e tineret si distractie. La dus am facut pe drum 5 ore, iar la intors 4 ore jumate, din Brasov in Costinesti, respectiv Costinesti-Brasov, asta datorita autostrazilor. Chiar daca inca nu sunt gata, ne-au ajutat foarte mult sa parcurgem drumul mult mai repede decat de obicei. Plus ca la intoarcere nici nu a trebuit sa platim taxa de 11 lei pentru autovehicule.

Pot sa spun ca ne-am simtit bine, desi in cele doua weekend-uri pe care le-am prins a fost foarte aglomerat incat seara te calcai in picioare, pur si simplu. Varful de sezon s-a prelungit, se pare, in acest an pana spre sfarsitul lui august.
Va recomand Costinestiul daca va place agitatia si viata de noapte, dar nu si daca doriti sa mergeti sa va odihniti si sa va relaxati. Pentru acest lucru puteti merge in alte locuri sau, daca tineti neaparat sa mergeti la mare, puteti alege statiuni mai linistite ca Saturn, Eforie sau Mangalia.
Speram ca in urmatorul weekend sa mergem intr-o destinatie la fel de frumoasa din Romania!