Image

Se pare că primăvara și-a făcut în sfârșit apariția! Sper că nu vor reveni ploile, chiar dacă așa se anunță. Așa că, pentru a profita de aceste câteva zile însorite, mi-am luat bicicleta și am fost prin câteva locuri de prin Brașov și de prin apropiere: Sub Tâmpa, Cetatea Brașovului, Belvedere, Poiana Brașov pe Drumul Vechi și astăzi am urcat pe Tâmpa pe Drumul serpetinelor. M-am întâlnit și cu o frumusețe de veveriță pe care, din păcate, nu am apucat să o pozez.. Bine că nu mi-a ieșit și ursul în cale!

Prima jumătate a drumului a fost acceptabilă, am putut să urc pe bicicletă, dar de la jumătate a urmat o bună porțiune care era cam periculoasă, un pic stâncoasă, destul de îngustă și plină cu rădăcini ieșite ale copacilor. Spre final, însă am putut din nou să urc pe bicicletă. Nu a fost prea multă lume și asta mi-a plăcut. Am fost mai întâi la terasa de la Belvedere, după care am urcat ultima porțiune, destul de mică, până în vârf. Am stat câteva minute să îmi trag sufletul și am început să cobor pe drumul marcat cu triunghi albastru, drum care duce pe lângă Răcădău și ajungi din nou pe asfalt pe strada Dobrogeanu Gherea.

De urcat, am urcat în aproximativ 50 de minute, iar la coborâre am făcut cam 15-20 de minute. Mai sunt și alte drumuri pe care se poate urca pe Tâmpa, pe jos (fără bicicletă): Treptele lui Gaboni sau prin Șaua Tâmpei. Nu este deloc greu, iar priveliștea pe care o oferă de sus este foarte frumoasă răsplătindu-vă orice moment de efort.

Profitați acum cât încă mai sunt zile neploioase și faceți câteva drumeții în natură. Organismul dvs. va fi foarte recunoscător!

Aici aveți și o galerie cu câteva poze făcute astăzi (scuzați calitatea lor):

This slideshow requires JavaScript.