Un articol foarte bun și cu care suntem întru totul de acord!

" Daca voi nu ma vreti, eu va vreu ! "

http://www.vice.com/ro/read/sabina-fata-cu-bentita-tricolora-este-un-nonsubiect

Nu vreau sa credeti ca sunt impotriva la tot ce e impotriva Sabinei/ideii de aparare a ei/nationalismului pentru ca nu am sa fiu de acord cu ce

zice acest individ. Il inteleg,sau cel putin incerc si tocmai din acest motiv ii respect opinia. Asta nu inseamna ca diger si ceea ce afirma.
Datorita faptului ca nu mi-a placut deloc ce am citit in DEX despre ‘nationalism’,am sa inlocuiesc acest cuvant cu ‘patriotism’,tocmai ca sa subliniez ceea ce voi

spune mai incolo.
Nationalismul a atins o semnificatie destul de gresita. Am ajuns in stadiul in care a fi nationalist este gresit,si a fi nationalist inseamna a fi un extremist

prost care nu vede decat inainte si nu are nimic in cap decat obiectivul de a fi un animal. Din acest fapt,nu ma voi numi nationalista,ci patrioata. Imi iubesc

tara,aproapele,fratii,surorile,parintii,stramosii. Oricat de jegoasa ar face-o unii,tara asta este a mea si…

View original post 857 more words