Image

Sabina a reușit să scoată lumea în stradă. Prin curajul și patriotismul ei ne-a dat o lecție tuturor românilor, tuturor naționaliștilor, tuturor celor care își iubesc țara.

În mai multe orașe, lumea a vrut să se facă auzită și să o susțină pe Sabina pentru ceea ce a făcut, poate fără să își dea seama. Am fost și noi la Brașov, ajungând un pic după ora stabilită și am fost plăcut surprinși să vedem că lumea chiar a venit, în ciuda frigului și a ninsorii târzii, de la un sfârșit de martie care sigur va rămâne mult timp în amintirea noastră. Sincer să fim, nu ne așteptam să vină atât de multă lume, pentru că e ușor să dai un join pe facebook, dar la adevăratul eveniment să preferi să stai acasă la căldură și să te minți singur că dacă nu ar fi fost vremea asta, sigur aș fi mers.

Așadar, ajunși la Modarom ne-am integrat repede în atmosferă și am început să cântăm cântece patriotice, imnul României și scandări de susținere pentru Sabina și pentru identitatea națională. Lumea a venit pregătită cu drapele, banderole cu tricolorul, portavoce, diferite mesaje și rezistență împotriva vremii deloc prietenoase. Cel mai nimerit mesaj și cu cel mai mare înțeles mi s-a părut următorul:

Image

După aproximativ jumătate de oră am urcat pe strada Reublicii spre Piața Sfatului scandând și cântând în continuare. Ajunși la destinație am mai cântat și am făcut Hora Unirii în jurul fântânii arteziene de acolo.

Sper că în celelalte orașe lumea s-a strâns în număr și mai mare pentru că este un moment important care poate schimba ceva în relațiile dintre români și maghiari. Deși, părerea mea, sunt șanse foarte mici.

În continuare voi posta câteva imagini.

ImageImage

ImageImageImageImage