Simon

In acest weekend am fost in Simon, Bran la Pensiunea “Valea Argintilor”, un loc pe care vi-l recomand cu foarte mare caldura si incredere. Mai multe informatii puteti gasi aici http://www.valea-argintilor.ro/ sau aici http://www.turistinfo.ro/bran/cazare-bran/pensiunea_valea_argintilor-c69209.html.
Pensiunea are si animale: o catelusa foarte simpatica si blanda, doi ponei, o caprita si un iepuras foarte foarte frumos. Pensiunea are internet wireless, o masa de biliard, una de tenis de masa, o sala de fitness cu cateva aparate, jacuzzi si sauna electrica pentru 2 persoane.
Am avut inclus micul dejun si cina. Personalul pensiunii s-a purtat cu toti turistii extrem de frumos, iar mancarea a fost excelenta. Administratorii pensiunii fiind maghiari au incercat sa combine bucataria lor cu a noastra gatindu-ne bucate traditionale lor (langosi, gulas), dar si bucate cu care suntem si noi mai familiari: friptura la gratar, piftie, salata de vinete, salata bulgareasca si mic-dejun cu branzeturi specifice Branului, lapte proaspat de vaca, zacusca, preparate de vanat si dulceata de prune si caise. Am baut si cate o cafea in fiecare dimineata si un ceai seara. Bineinteles, am fost intampinati cu o tuica de Bran foarte buna.
Dupa atata mancare a trebuit sa facem si un pic miscare si am mers sa descoperim imprejurimile, am urcat dealurile din spatele caselor vazand peisaje care nu pot fi descrise in cuvinte sau in pozele pe care le-am postat in album. Sunt foarte multe obiective turistice naturale sau culturale in apropiere pe care le veti gasi in link-urile de mai sus.
Dupa 3 zile de relaxare intr-o oaza de liniste, am plecat cu parere de rau ca a trecut atat de repede timpul cu destinatia Castelul Bran, o constructie impunatoare care se ridica impozant pe dealul din centrul Branului.
Un document emis de regele Ludovic I al Ungariei (1342-1382) la 19 noimebrie 1377 în Zvolen confirmă sașilor din Scaunul Brașovului dreptul de a ridica, conform promisiunii, pe cheltuiala și cu meșterii lor, o nouă cetate de piatră la Bran. Cu această ocazie, regele promite brașovenilor că, dacă Țara Românească va ajunge “în mâinile noastre”, atunci vama va fi mutată de la Rucăr la Bran. (Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Castelul_Bran)
Un alt obiectiv important in apropiere este Cetatea Rasnov pe care nu am vizitat-o acum, dar am promis ca o vom face in viitorul foarte apropiat.
Va recomand vizitarea acestei zone foarte frumoase a Branului, Simonului si a Culoarului Bran-Rucar cu localitatile Fundata, Fundatica sau Sirnea!