Image

Pentru a profita de o vreme superba la inceputul lui octombrie am urcat cu bicicleta pe Drumul Vechi, drum care era folosit pentru a ajunge in Poiana Brasov inainte de a exista actualul asfaltat. Drumul Vechi are o lungime de aproximativ 8 km, iar cel nou este de 12 km, cel vechi fiind mai abrupt.

Pe la 12:15 am plecat de acasa si am ajuns la baza drumului la ora 13:00, facand un mic popas pentru a bea apa de la Izvorul Sf. Treime din Schei, un izvor cu o apa foarte buna, iar in Poiana Mica am ajuns dupa 35 de minute de urcat pante abrupte.
La coborare am avut placuta surpriza sa vad ca Drumul Poienii este in lucru fiind refacut. Am mai facut o mica oprire si la Belvedere, bineinteles (unul din locurile mele preferate din Brasov), iar apoi m-am mai oprit doar acasa.

Astfel am profitat din plin de aceasta superba zi de inceput de octombrie cu o temperatura de peste 20 de grade Celsius si nici nu am cheltuit vreun ban🙂

Fiti eco si cand puteti inlocuiti masina cu mersul pe jos sau cu bicicleta!